سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر جدید


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

ارتقای هوشیاری نیروی انتظامی اولین انتظار رهبر انقلاب از ناجا


 

 

  • ارتقای هوشیاری نیروی انتظامی اولین انتظار رهبر انقلاب از ناجا
    به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز صبح 18 آذر در محل این سازمان برگزارشد.

    در ابتدا سردار بهرامی ضمن عرض خوش امد و خداقوت به اصحاب رسانه حاضر در نشست خبری بر نقش مهم و محوری خبرنگاران تاکید کردند.

    بهرامی با اشاره به اهمیت وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی تاکید کرد: وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام برنامه جامع توسعه و پیشرفت و عزت و سربلندی آحاد جامعه میباشد.

    در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به رسالت سازمان عقیدتی سیاسی که اجرا کردن تدابیر و فرمان‌های مقام معظم رهبری در این سازمان است گفت: اولین انتظار رهبری از حقیر در این سازمان ارتقا هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان خدوم نیروی انتظامی و خانواده هایشان است.

    وی در تشریح این وظیفه افزود: فرمانده معظم کل قوا بر بصیرت دینی تاکید کردند نه بصیرت معرفتی یعنی اینکه دشمن و دوست را بشناسیم و بهترین منبع بصیرت شناخت دوست و دشمن است؛ با دوست رابطه رحما و با دشمن رابطه اشدا برقرار کند.
    ادیانی افزود: یکی از منابع بصیرت بخش کلمات نورانی وصیت نامه امام است و بنده معتقدم اگر کسی هیچ منبع نداشته باشد، ولی به کلمات و صحبت‌های امام گوش بدهد همین مسئله بصیرت بخش است.

    وی تصریح کرد: کسانی که دچار انحراف میشوند و دوست را دشمن ودشمن را دوست میدانند، بینات و اصول فکری امام را کنار گذاشته اند که دچار چنین خطایی میشوند.

    رییس سازمان عقیدتی سیاسی با اشاره به ایجاد تمدن اسلامی و ترسیم آرمان‌ها گفت:رسیدن به ایجاد تمدن اسلامی طبق نظر مقام معظم رهبری دیگر با قدرت جنگ و قدرت زورگویانه نیست و قدرت فکر اینجا حرف اول را میزند.

    ادیانی با ذکر حدیث امام علی علیه السلام خاطرنشان کرد:فقط افراد اهل بصیرت و علم میتوانند پرچم را بلند کنند.

    سید علیرضا ادیانی دومین منبع بصیرت را صحبت‌های مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به خاطره ایت الله حسن زاده آملی گفت: رهبران الهی به بهشت دعوت میکنند نه به جهنم.


    حجت الاسلام با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد قرائت و بازخوانی وصیت نامه الهی سیاسی امام و توصیه اکید به آحاد و اقشار مختلف مردم، اهمیت بازخوانی وصیت نامه الهی و سیاسی امام خمینی را تشریح کرد.

    ادیانی امینت اخلافی و امنیت سیاسی و پاسداری از ارزش های انقلاب از وظایف نیروی انتظامی دانست وافزود:معتقدم برای ادامه راه امام و اینکه دچار اشتباه در تمیزمسایل نشویم باید وصیت نامه را بازخوانی کنیم.

    ادیانی در پایان با اشاره به نزدیکی دهه فجر و سالگرد انفلاب اسلامی گفت: خوشحالیم که توانستیم در آستانه 42امین سالکرد انقلاب اسلامی گامی در این رابطه بزداریم